ICT Support en Service
Voor ICT support kunt u bij ons op diverse manieren terecht.
Op uurbasis via onze strippenkaarten of op basis van uurtarief, via abonnementsvormen (SLA’s) en detachering.
Waar u ook voor kiest, wij helpen u om uw ICT toepassingen en organisatie optimaal in te richten en te laten functioneren. U doet waar u goed in bent en kunt zich richten op uw corebusiness.
Afhankelijk van uw wensen en eisen zijn we tot 24/7 beschikbaar. Telefonische support, via e-mail, remote support en support op locatie door één van onze ICT-specialisten. Snel, efficiënt en deskundig.
Eén aanspreekpunt voor al uw ICT zaken
Of u nu problemen heeft met uw PC, uw netwerk of VoIP telefoon, u kunt bij ons terecht voor al uw ICT support. Uw computer op het netwerk aansluiten? Uw internetverbindingen instellen? Werken uw printers niet? Moeten er nieuwe e-mail adressen aangemaakt worden? Wilt u dat uw medewerkers vanuit huis kunnen aanmelden? Wij regelen het, nemen u het werk en de zorg uit handen. We onderhouden de contacten met betrokken leveranciers en regelen het contact met uw interne gebruikers.
Professionele helpdesk / ICT support
Onze medewerkers zijn altijd direct en persoonlijk benaderbaar. Via mail of telefoon. Als u belt krijgt u iemand aan de lijn die de meeste kleine problemen direct voor u kan oplossen. Eventueel door uw computer op afstand over te nemen. Wordt het wat complexer dan komt één van onze specialisten bij u langs. U kunt altijd terugvallen op onze expertise en kunt snel weer aan de slag.
Andere vragen op gebied van ICT support?
Bent u toe aan vervanging van hardware of software? Wij adviseren u graag. Regelen het offerte traject voor u en vervolgens de bestelling tot en met de installatie. Een adviesvraag? Meer weten over ICT toepassingen als thuiswerken, VoIP telefonie, etc.? Wij zijn klaar om u te helpen. Bel of mail voor meer informatie.