ICT hulp bij calamiteiten

ICT hulp bij calamiteiten door Vallei-ICT Ede

Snel ICT hulp nodig? Bel. Nu.

(0318) 234 000

Hulp bij ICT problemen

Het komt natuurlijk nooit uit. Een computercrash, servercrash, virusuitbraak, ransomware… je wilt er eigenlijk niet aan denken. Toch overkomt het bedrijven soms. Domme pech, achterstallig onderhoud, een menselijke fout? Je kunt het helaas niet helemaal uitsluiten. De oorzaak is ook belangrijk maar in eerste instantie wilt u dat het probleem opgelost wordt. En wel zo snel mogelijk. Wij bieden u deze ICT hulp.

Reactietijden bij ICT hulp

Afhankelijk van de wensen van u als klant en de impact van een probleem op uw organisatie, spreken we specifieke reactietijden af. In uw SLA kan bijvoorbeeld een reactietijd van 4 uur opgenomen worden in het geval van problemen met kritieke hard- en software. Ook bij bedrijven die (nog) geen klant zijn proberen we zo snel mogelijk te reageren. We snappen de noodzaak tot snel handelen in dit soort situaties en willen u graag helpen.

Actieve monitoring 24/7

Bij vaste klanten waarvoor we het netwerk- en serverbeheer doen monitoren wij de ICT omgeving actief – 24 uur per dag, 7 dagen per week. We proberen problemen voor te zijn door pro-actieve controle, preventief onderhoud en tijdige vervanging van kritische hardware en onderdelen. Zodat de continuïteit van uw bedrijfsvoering geborgd is en onnodige kosten vermeden worden. Per saldo is het ook goedkoper dan problemen achteraf op te lossen. Zeker als je productiviteitsverlies hierin mee neemt. Een aantal (kleinere) problemen kunnen we direct en op afstand oplossen met behulp van remote beheer. Bij problemen op serverniveau zijn we zo snel mogelijk ter plekke om te werken aan een oplossing.

Problemen voorkomen

We lossen uw ICT problemen graag op maar nog liever vóórkomen wij ze.
Door pro-actief systeembeheer voorkomen we incidenten.
Als klant bent u altijd verzekerd van snelle hulp bij ICT problemen.